Jakie meble biurowe do kontenera? Przewodnik zakupowy
Coraz więcej przedsiębiorców traktuje kontener jako alternatywę dla tradycyjnego biura. Taki obiekt daje możliwość korzystania z funkcjonalnej przestrzeni przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów wynajmu i dużej elastyczności przy doborze wyposażenia. Jak szybko i skutecznie zaaranżować jego wnętrze? Poznaj przydatne wskazówki niezbędne przy wyborze mebli biurowych do kontenera.
Jak wybrać odpowiednie meble biurowe do kontenera?
Meble biurowe to rodzaj wyposażenia wnętrz, który powinien cechować się uniwersalnością, estetyką i funkcjonalnością. Aby wybrane przez Ciebie produkty spełniały wszystkie te kryteria, musisz odpowiednio dopasować ich charakter do rodzaju prowadzonej działalności, ilości dostępnej przestrzeni i planowanej liczby użytkowników.
- Oczekiwania klientów
Podczas poszukiwań mebli biurowych weź pod uwagę potrzeby odbiorców Twojej oferty. Inne wyposażenie spodoba się klientom salonu kwiaciarni, a inne przypadnie do gustu osobom korzystającym z usług notarialnych. Uwzględnij też własne preferencje co do wystroju wnętrz, a przebywanie w nowym miejscu pracy z pewnością sprawi Ci przyjemność.
- Wymiary kontenera
Przy wyborze mebli biurowych musisz zwrócić uwagę także na wielkość dostępnej przestrzeni. Uwzględnij wymiary kontenera podane przez dostawcę i zaplanuj rozkład wnętrza. Standardowe obiekty o wymiarach ok. 2,5 x 6 m pozwalają na wygodne rozmieszczenie podstawowego wyposażenia biurowego i akcesoriów.
- Liczba pracowników
Przed zakupem mebli biurowych zastanów się, ile osób będzie docelowo pracowało jednocześnie w danym kontenerze. Zagospodaruj dostępną przestrzeń w taki sposób, aby każdy zatrudniony mógł wygodnie i bezpiecznie wykonywać czynności zawodowe.
Uwzględnienie wymienionych czynników w czasie zakupu mebli pozwoli Ci urządzić wnętrze kontenera w sposób przemyślany i praktyczny.
Meble biurowe do kontenera: przegląd rozwiązań
W ofercie sprzedawców mebli można znaleźć setki produktów idealnie pasujących do przestrzeni biurowej. Biurka, stoliki, krzesła, szafki i inne akcesoria są też często dostępne w firmie, która dostarcza sam kontener. Takie kompleksowe usługi zapewnia m.in. firma G-CON.
Biurka i krzesła
W kontenerze biurowym nie może zabraknąć biurek, stolików i krzeseł. Wybieraj kompaktowe biurka i krzesła, które oszczędzają miejsce, a jednocześnie zapewniają ergonomiczne warunki pracy. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się meble składane, które pozwalają na dowolne kształtowanie przestrzeni w zależności od bieżących potrzeb. Przy ich wyborze zwróć uwagę na kwestie wygody i ergonomiczności krzeseł. Postaraj się też, aby blaty zakupionych biurek gwarantowały możliwie jak największą przestrzeń roboczą.
Szafki i regały
Kolejnym ważnym elementem kontenera są meble przeznaczone do przechowywania dokumentów, artykułów papierniczych i innych przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy biurowej. Przy ich wyborze postaw na trwałe, wytrzymałe i funkcjonalne wyposażenie. Popularnością wśród osób ceniących sobie uniwersalne rozwiązania cieszą się szafki z szufladami wsuwane pod biurko oraz wysokie metalowe regały z dużą ilością miejsca do magazynowania przedmiotów.
Dodatkowe akcesoria
W zależności od potrzeb w kontenerze biurowym można umieścić także:
- wieszaki — w okresie jesienno-zimowym pozwolą bezpiecznie i wygodnie przechowywać okrycia wierzchnie należące do pracowników lub klientów;
- ławki — można ustawić je np. w części socjalnej, aby zagwarantować pracownikom możliwość zmiany obuwia lub stworzyć miejsce do wypoczynku w czasie przerwy. Sprawdzą się też jako miejsce do siedzenia dla klientów oczekujących w kolejce;
- łóżka — spisują się w obiektach, które pełnią jednocześnie funkcję przestrzeni biurowej i pomieszczenia socjalnego. W ciasnych miejscach dobrze spełniają swoją funkcję zwłaszcza uniwersalne modele piętrowe.
Dzięki powyższym wskazówkom proces planowania wystroju kontenera biurowego przebiegnie szybko i bez stresu.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY